page_head_bg

News

nutizie-gio-6A medicina tradiziunale cinese hè una caratteristica di a scienza medica di u mo paese è una parte impurtante di a cultura eccezziunale di a nazione cinese.Hà fattu cuntributi indelebili à a prosperità di a nazione cinese per millaie d'anni è hà avutu un impattu pusitivu in u prugressu di a civilizazione in u mondu.In a nova tappa di a mudernizazione sucialista, hè necessariu di sviluppà più e caratteristiche uniche di a medicina tradiziunale cinese per serve megliu a salute di u populu.

Caratteristiche è vantaghji di a medicina tradiziunale cinese

U mutivu perchè a medicina tradiziunale in u nostru paese hà sopravvissutu à millaie d'anni, hà ghjucatu un rolu insustituibile in l'assistenza medica, è hà una pusizione di punta in u campu di a medicina tradiziunale in u mondu, hè determinata da a natura scientifica è i vantaghji di a so propria teoria. .Cù i cambiamenti in u spettru di e malatie, l'arrivu di una sucità anziana è u cambiamentu di cuncetti di salute, i vantaghji di a medicina chinesa sò diventati sempre più evidenti, è a so natura scientifica è avanzata hè stata sempre più apprezzata da i circuli accademichi è industriali. .Hè assai impurtante per capiscenu più sti caratteristiche è vantaghji, è di ghjucà in pratica.

1. L'intelligenza di l'attività di vita in a medicina cinese furnisce un modu efficau per l'omu per capiscenu è capisce u sistema cumplessu di u corpu umanu.U cuncettu generale di a medicina tradiziunale cinese crede chì l'attività di vita di u corpu umanu hè un prucessu dinamicu è relativamente equilibratu mantinutu da l'interazzione di diversi fatturi sottu à l'azzione di l'ambienti internu è esternu di u corpu.È a salute hè u statu di mantene un equilibriu relative trà yin è yang in u corpu umanu, vale à dì, "yin è yang secret".I disordini di l'equilibriu ponu purtà à stati di malatie organiche è funziunali.A medicina tradiziunale chinesa ùn tratta micca a "malattia" di l'esseri umani meccanicamente in isolamentu, ma cunsidereghja u "pacientu" in tuttu, è cunsidereghja a "malattia" cum'è un statu sbilanciatu di u corpu umanu per un certu periodu di tempu sottu a influenza. di certi fattori interni è esterni.In u trattamentu, hè necessariu di affruntà i spiriti maligni, ma ancu di rinfurzà a ghjustizia, enfatizà u rolu di a ghjustizia di u corpu, è ghjunghje u scopu di curà e malatie aghjustendu u statu funziunale di u corpu.Stu cuncettu di salute hè statu generalmente accettatu da e persone.

2. I metudi cognitivi è i sistemi di diagnosi individuali è di trattamentu per u studiu di e lege di l'attività di a vita umana in a medicina cinese riflette e caratteristiche di a medicina olistica.A medicina tradiziunale chinesa crede chì l'omu è a natura sò in a relazione di "l'unità di a natura è l'omu", è u corpu umanu stessu hè un sanu unificatu di forma è spiritu: u statu funziunale di u corpu umanu hè a risposta cumpleta di u corpu. à l'effetti ambientali internu è esternu, è u statu funziunale di u corpu umanu pò esse effittivamenti captu A lege di cambiamenti in l'attività di a vita umana.Dunque, a medicina tradiziunale chinesa hè riassunta in sindromi da "vede, sente, dumanda è taglia", cum'è a basa per u diagnosticu clinicu è u trattamentu, è custituisce un sistema di diagnosticu è trattamentu individualizatu di a medicina tradiziunale cinese secondu e persone, circustanze è lochi. .Questa hè una caratteristica maiò è u vantaghju di a medicina cinese, chì hè in linea cù a tendenza di sviluppu di a medicina clinica muderna.

3. I metudi di trattamentu ricchi è i metudi flexibles di a medicina cinese cunformanu à e caratteristiche di a diversità di a fisiologia umana è a patologia.A medicina tradiziunale chinesa usa principarmenti droghe è terapie non-droga per u trattamentu di e malatie, è usa metudi di trattamentu internu è esternu per una regulazione è trattamentu cumpletu generale.A prescrizione di a medicina tradiziunale cinese hè una di e terapie di droga più cumuni in a medicina cinese.I cumpunenti multiplici efficaci di e prescrizioni miranu à i fatturi multipli di u corpu umanu.Per mezu di l'integrazione è a regulazione di ligami multipli, livelli multipli è miri multipli, sò adattati à a diversità di u corpu umanu è a cumplessità di e lesioni.spicialità.A terapia non-droga hè principalmente basata in l'acupuncture è u massaggio.A terapia d'acupuntura hè una grande invenzione è un travagliu pioniere in u mo paese anticu.Attraversu l'estimulazione di i punti d'acupuncture nantu à a superficia di u corpu umanu, a regulazione generale hè ottenuta.L'effettu curativu hè notevuli è u scopu di l'applicazione hè largu.Attualmente, l'acupuncture hè stata aduprata in più di 100 paesi in u mondu.A teoria di l'assistenza sanitaria è i metudi culuriti è efficaci basati nantu à "l'unità di a natura è l'omu, l'unità di a forma è u spiritu, è a cumminazione di u muvimentu è statica" di a medicina chinesa anu dimustratu boni perspettivi per migliurà a salute di a ghjente è a qualità di vita. .

4. I vasti libri medichi classici di a medicina chinesa sò un tesoru enormu di l'infurmazione biologica umana.Ci hè più di 8 000 libri di medicina classica di a medicina tradiziunale cinese, chì registranu a teoria è l'esperienza pratica di a medicina tradiziunale cinese per migliaia d'anni.Questa hè una casa di tesoru unica di l'infurmazioni biologiche umane chì ùn hè ancu stata sfruttata cumplettamente.

5. A medicina tradiziunale cinese incarna cumplettamente a cumminazione organica di a scienza naturale è a scienza suciale, è mostra a nova tendenza di l'integrazione di a scienza muderna.U sistema teoricu è u modu di pensamentu clinicu di a medicina tradiziunale cinese anu un riccu patrimoniu culturale cinese, chì riflette l'alta integrazione è unità di scienze naturali, scienze suciali è umanistiche.U metudu di a medicina chinesa chì piglia u statu funziunale cum'è u puntu di entrata è usa a filusufìa, i scienzi suciali è l'umanità per analizà è capisce a lege di u cambiamentu hè un saltu in a storia umana è furnisce un modu unicu per l'omu per capiscenu sè stessu.U modu di pensamentu hè in linea cù a nova tendenza di l'integrazione di a scienza muderna.

A medicina cinese ghjoca un rolu impurtante in a salvaguardia di a salute di e persone

A medicina tradiziunale cinese hè una parte impurtante di l'industria di a salute.Cumplementa a medicina muderna cù i so boni effetti clinichi è a capacità di prevene è curà e malatie, è serve inseme à a salute di e persone.

1. U trattamentu medico deve esse incorporatu in u sistema di sicurità medica urbana.Per un bellu pezzu, u 70% di i residenti urbani sò disposti à riceve a medicina tradiziunale cinese o trattamentu integratu di medicina tradiziunale cinese è occidentale.In fondu, tutte e pruvince è e municipalità di u paese anu stabilitu istituzioni mediche TCM cù facilità relativamente cumplete.In a riforma di u sistema medico è di salute, i servizii medichi di medicina tradiziunale cinese sò stati inclusi in l'assicuranza medica di basa.In i servizii di salute di a cumunità, i servizii di medicina tradiziunale cinese sò diventati un metudu di serviziu adattatu per e cundizioni naziunali di a Cina è cù caratteristiche di serviziu.

2. A medicina tradiziunale cinese ghjoca un rolu impurtante in u travagliu di salute rurale.A medicina tradiziunale chinesa hà i vantaghji eccezziunali di l'indicazione larga, u costu medico bassu, a prumuzione è l'applicazione faciule, è hà una basa di massa profonda in e zone rurale.Attualmente, hè largamente utilizatu in a reta di servizii di assistenza sanitaria à trè livelli formata da ospedali à livellu di u conte, centri di salute di a cità è cliniche di paesi.A prumuzione di a tecnulugia di medicina cinese approprita hà ottinutu risultati notevuli, è hè per rializà u serviziu di salute primariu di "cura di salute per tutti".I scopi anu ghjucatu un rolu impurtante.In i zoni rurali, a medicina chinesa cuntene quasi un terzu di i servizii ambulatorii è quasi un quartu di i servizii di inpatient.Trà i 1,13 milioni di medichi rurali, più di u 50% utilizanu metudi di medicina cinese è occidentale è droghe per prevene è trattà e malatie.I medicini di Tibetanu, Mongolian, Uyghur, Dai è altri gruppi etnici ghjucanu ancu u so rolu rispettivu in furnisce servizii per i residenti rurali.

3. A medicina tradiziunale cinese esercita i so vantaghji in certi spazii terapeutichi.A medicina tradiziunale chinesa hà certi vantaghji è caratteristiche in u trattamentu di alcune malatie croniche non transmissibles, e malatie refrattarii maiò, è alcune malatie cumuni è freti in i disciplini di ortopedia, anorectal, dermatologia, ginecologia, etc. da e masse..A medicina tradiziunale chinesa, cumpresa l'acupuntura, i massaggi, a medicina integrata cinese è occidentale è altre terapie caratteristiche, hà ancu ricevutu una crescente attenzione è accettazione da e persone in u mondu sanu.

4. Dà u ghjocu pienu à u rolu di a medicina cinese in a prevenzione è a cura di a salute.A medicina tradiziunale cinese hà teorii sistematichi è metudi multipli efficaci in a preservazione di a salute è a longevità.À mezu à elli, sicondu a tiurìa di "medicina è l'omologia di l'alimentu", l'alimenti cù diverse funzioni cum'è l'anti-aging, a regulazione di l'immunità è l'anti-fatigue ponu esse sviluppati.Contene ampi prospettivi di u mercatu.

5. L'industria di a medicina tradiziunale cinese diventerà un novu puntu di crescita ecunomica.Ci sò 12 807 tippi di risorse medicinali in u mo paese, è ci sò più di 100 000 prescriptions arregistrati in a literatura, chì sò enormi risorse per u screening è u sviluppu di novi droghe.In cunfrontu cù i metudi di ricerca è di sviluppu chì necessitanu screening one-by-one di droghe, sti prescriptions è droghe chì sò state applicate attraversu a pratica clinica à longu andà anu e caratteristiche di menu investimenti di sviluppu, menu risicu è ciculu più cortu.Diventaranu un locu caldu in a ricerca è u sviluppu globale.Attualmente, ci sò più di 5 000 tipi di medicine chinesi prudutte in Cina, chì occupanu una pusizione impurtante in i prudutti farmaceutici di u mo paese.

E risorse di medicina tradiziunale cinese sò a basa materiale per u sviluppu unicu di u mo paese è i vantaghji di l'utilizazione è u sviluppu di l'industrii strategichi.I materiali medicinali chinesi ùn sò micca solu e risorse di a medicina chinesa per trattà e malatie, ma ancu materie prime impurtanti per i chimichi, i botanici internaziunali è l'industria alimentaria.Per mezu di u sviluppu raziunale è l'utilizazione di e risorse di a medicina cinese, pò ghjucà un rolu pusitivu in l'aghjustà di a struttura agricula è prumove u sviluppu di a scienza è a tecnulugia agricula.À u listessu tempu, pò prumove u sviluppu di u trasportu, u almacenamentu, a ristorazione è altre industrii cunnessi in l'industria di trasfurmazioni di materiali medicinali.


Tempu di Postu: Feb-17-2022