page_head_bg

News

L'accreditazione CNAS hè l'abbreviazione di China National Accreditation Service per a valutazione di a conformità (CNAS).Hè cumminatu è riurganizatu nantu à a basa di l'antica China National Accreditation Service (CNAB) è China National Accreditation Commission for laboratories (CNAL).

Definizione:

Hè una istituzione naziunale d'accreditazione appruvata è autorizata da l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione, chì hè rispunsevule per l'accreditazione di istituzioni di certificazione, laboratorii, istituzioni di ispezione è altre istituzioni pertinenti.

Hè unitu è ​​riurganizatu nantu à a basa di u Cumitatu Naziunale di Accreditazione Naziunale di Cina (CNAB) è di u Cumitatu Naziunale di Accreditazione di i Laboratori di Cina (CNAL).

Campu:

Ricunnisciutu da u corpu di certificazione di u sistema di gestione di a qualità;

Ricunnisciutu da u corpu di certificazione di u sistema di gestione ambientale;

Ricunnisciutu da u corpu di certificazione di u sistema di gestione di a salute è a sicurezza in u travagliu;

Ricunnisciutu da u corpu di certificazione di u sistema di gestione di a sicurezza alimentare;

Ricunniscenza di u prucessu di u software è l'urganizazione di valutazione di maturità capacità;

Ricunnisciutu da l'autorità di certificazione di u produttu;

Ricunnisciutu da l'autorità di certificazione di i prudutti biologichi;

Appruvatu da u corpu di certificazione di u persunale;

Accreditazione di l'organismi di certificazione di bona pratica agricula

Ricunniscenza mutuale:

1. International Accreditation Forum (IAF) ricunniscenza mutuale

2. Ricunniscenza reciproca di l'urganisazioni di cuuperazione sperimentale di l'International Laboratory Accreditation Cooperation (ILAC)

3. Certificazione China CNAs è ricunniscenza mutuale di l'urganisazioni regiunale:

4. Ricunniscenza mutuale cù a Cooperazione di Accreditazione Pacificu (PAC)

5. Ricunniscenza reciproca cù a Cooperazione di Accreditazione di Laboratori di l'Asia Pacificu (APLAC)

Funzione Significazione

1. Mostra chì hà a capacità tecnica di fà servizii di prova è calibrazione secondu i standard ricunnisciuti currispundenti;

2. Vince a fiducia di u guvernu è di tutti i settori di a sucità è rinfurzà a cumpetitività di u guvernu è di tutti i settori di a sucetà;

3. Ricunnisciutu da i corpi d'accreditazione naziunali è regiunale di i partiti chì firmanu l'accordu di ricunniscenza mutuale;

4. Avè l'uppurtunità di participà à a cooperazione bilaterale è multilaterale è scambii nantu à l'accreditazione di l'istituzioni internaziunali di valutazione di a conformità;

5. U CNAS National Laboratory Accreditation Mark è ILAC internaziunale di ricunniscenza mutuale marca cumuni pò esse usatu in u scopu di l'accreditazione;

6. Inclusu in a lista di istituzioni autorizati appruvati per migliurà a so popularità.

Jiangsu Yongjian Pharmaceutical Technology Co., Ltd hà ottenutu a certificazione CNAS

q
p

Jiangsu Yongjian Pharmaceutical Technology Co., Ltd., stabilitu in March 2012, hè una impresa high-tech chì integra R & D, pruduzzione è vendita.Hè principarmenti ingaghjati in a pruduzzione, persunalizazione è u sviluppu di u prucessu di pruduzzione di cumpunenti attivi di prudutti naturali, materiali di riferimentu di medicina tradiziunale cinese è impurità di droga.A cumpagnia hè situata in China Pharmaceutical City, Taizhou City, Pruvincia di Jiangsu, cumprese una basa di produzzione di 5000 metri quatratu è una basa di R & D di 2000 metri quadrati.Serve principalmente istituti di ricerca scientifica maiò, università è imprese di produzzione di pezzi di decoction in tuttu u paese.
Finu a ora, avemu sviluppatu più di 1500 tipi di reagenti cumposti naturali, è paragunate è calibrate più di 300 tipi di materiali di riferimentu, chì ponu cumplettamente risponde à i bisogni di l'ispezione di ogni ghjornu di i principali istituti di ricerca scientifica, laboratori universitari è imprese di produzione di pezzi di decoction.
Basatu nantu à u principiu di bona fede, a cumpagnia spera di cooperà sinceramente cù i nostri clienti.U nostru scopu hè di serve à a mudernizazione di a medicina tradiziunale cinese.

Scopu di l'Affari Vantaggiu di a Nostra Cumpagnia:

1. R & D, pruduzzione è vendita di materiali di riferimentu chimicu di a medicina tradiziunale cinese;
2. Cumposti di monomeru di medicina tradiziunale cinese persunalizati secondu e caratteristiche di u cliente
3. Ricerche nantu à u standard di qualità è u sviluppu di prucessu di l'estratto di a medicina tradiziunale cinese (pianta).
4. Cuuperazione Tecnulugia, trasferimentu è nova ricerca di droga è sviluppu.

Benvenuti sinceramente à i clienti novi è vechji in casa è à l'esteru per negocià è cooperà.


Postu tempu: Apr-09-2022